دانلود رایگان دانلود و خرید کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

دانلود و خرید کتاب صوتی اول عاشق خودت باش عزت نفس‌تان را در سی روز افزایش بدهید نویسنده:مارک رکلاومترجم:زهرا حق پرست آزادگوینده:وحید مرتضوی کیاسریانتشارات:شادن پژواک ۴٫۱ از ۳۴۲ نظر

https://img2.taaghche.com/audioCover/165476.jpg?w=200

معرفی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

کتاب صوتی «اول عاشق خودت باش» نوشتهٔ مارک رکلاو و ترجمهٔ زهرا حق پرست آزاد است. وحید مرتضوی کیاسری گویندگی این اثر را به‌عهده داشته و شادن پژواک آن را منتشر کرده است. کتاب اول عاشق خودت باش به شما کمک می‌کند عزت نفستان را در ۳۰ روز افزایش بدهید. نویسنده امیدوار است با خواندن این کتاب دیگر به خودتان سخت نگیرید و اشتباهات، ضعف‌ها و شکنندگی‌تان را در برابر مشکلات بپذیرید. این‌ چیزها بخشی از شما هستند. نیازی به پنهان‌کردنشان نیست. یاد بگیرید که چطور از خودتان راضی باشید و این را باور داشته باشید که شما لایق تمام چیزهای خوب زندگی هستید.

درباره کتاب  رایگان صوتی اول عاشق خودت باش

کتاب اول عاشق خودت باش دربارهٔ این صحبت می‌کند که چطور به کمبود اعتما‌دبه‌نفس، اضطراب، استرس، تزلزل و شک‌های درونی‌مان غلبه کنیم. عزت‌ نفس ما بر روی تمام جنبه‌های زندگی‌مان تأثیر می‌گذارد. روابطمان با دیگران، میزان اعتمادبه‌نفسمان، موفقیت شغلی‌مان، شادی و خوشحالی‌مان، آرامش درونی‌مان و موفقیتی که می‌خواهیم در آینده به آن برسیم همه در گرو عزت نفس و اعتماد‌به‌نفس است.

چه بخواهید به مهم‌ترین اهدافتان در زندگی برسید، چه بخواهید درآمدتان را ۳ برابر کنید، چه بخواهید روابط فوق‌العاده‌ای با دیگران برقرار کنید، یا اینکه فقط بخواهید از آنچه که الان هستید، احساس خوشحالی و رضایت داشته باشید؛ تمام این‌ها با عزت نفس سالم شروع می‌شود. با بالابردن عزت نفستان، می‌توانید هنگام انتخاب شریک زندگی، پروژه یا شغل و حرفه، بهتر تصمیم‌گیری کنید. انگیزه‌ٔ بیشتری دارید، به اهدافتان می‌رسید و عملکردتان را بهبود می‌بخشید.

آیا می‌خواهید بدون ترس از عدم تأیید دیگران زندگی کنید؟ آیا با ترس از آن روزی از خواب بیدار می‌شوید که بابت دستاوردهایتان در زندگی دلسرد شده‌اید؟ آیا می‌خواهید برای غلبه بر عزت نفس پایین، تزلزل و شک به خود، اعتماد‌به‌نفس بیشتری را در خودتان ایجاد کنید؟ در این کتاب راهنمای عشق به خود، نویسنده‌ٔ پرفروش بین‌المللی، مارک رکلاو (Marc Reklau) به شما نشان می‌دهد که چطور با تمرینات ساده و عملی، عزت نفستان را تقویت کنید.

مهم نیست در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. شما می‌توانید داستان زندگی‌تان را از نو بنویسید و عزت نفس سالمی ایجاد کنید. دیگر دلواپس و مضطرب نباشید و بدون ترس از عادت خودنکوهی‌تان، دست به عمل بزنید.

در کتاب اول عاشق خودت باش با زبانی ساده و قابل فهم خواهید آموخت:

چطور عزت نفس را ایجاد کرده و بهبود ببخشید.

چطور ترس فلج کننده‌تان را از اینکه دیگران ممکن است در مورد شما چه فکری کنند، پشت سر بگذارید.

چطور شک و تردید به خودتان و افکار منفی‌تان را از بین ببرید.

چطور منتقد درونی‌تان را ساکت کنید.

چطور بدون اینکه احساس گناه داشته باشید و مدام خودتان را عذاب بدهید، مرتکب اشتباه بشوید.

چطور جسورانه آنچه را می‌خواهید، طلب کرده و به دستش بیاورید.

چطور بر استرس و اضطراب غلبه کنید.

چطور نگرش مثبتی به خودتان و دیگران به دست بیاورید.

و خیلی چیزهای دیگر …

این کتاب به شما کمک می‌کند تا از شر باورهای مخربی مثل «من یک قربانی درمانده‌ام و هیچ قدرتی روی اتفاقات زندگی‌ام ندارم»،«من به اندازه‌ٔ کافی خوب نیستم»، «من لایق چیزهای خوب در زندگی‌ام نیستم» یا «همه‌ٔ ما یک نقطه ضعف داریم» خلاص بشوید. اگر کمی زمان و انرژی بگذارید تا روی عزت نفستان کار کنید، مزایای فوق‌العاده‌ای نصیبتان خواهد شد. اعتمادبه‌نفس بیشتر، روابط اجتماعی بهتر، روابط کاری بهتر و ایجاد آرامش در زندگی فقط بخشی از این مزایای فوق‌العاده هستند. شما آزادانه افکار، احساسات، ارزش‌ها و نظرات خود را بیان خواهید کرد چون دیگر عزت‌نفس و ارزش شخصیِ شما وابسته به پذیرش دیگران نخواهد بود.

کتاب اول عاشق خودت باش رایگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران آثار رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>